ВИДЕО Кинезите го скршија: Xiaomi сега е најбрз на Нирбургринг
НИЕДЕН тековен хипер спортски автомобил не може да се спореди со кинескиот автомобил.
Само неколку дена откако Xiaomi ја грабна титулата за најбрз од Nevera, беше најавен уште поголем успех. Имено, прототипот на истиот модел, SU7 Ultra на Xiaomi, во своето специјално подготвено издание постигна време на круг од неверојатни 6 минути и 22 секунди, или речиси половина минута побрзо отколку во последниот обид од 2024 година. Со други зборови, електричниот прототип е побрз на германската патека од кој било сериски автомобил, без разлика дали е напојуван со бензин или електрична енергија.
Само три автомобили во историјата успеаја да постават побрз круг. Во 1983 година, Porsche 956 успеа, а во поновата историја, успехот го повторија Porsche 919 Hybrid Evo и Volkswagen ID.R.
Оптималните временски услови и огромната моќност од речиси 1600 КС од три електрични мотори се само дел од заслугата за овој успех. Исклучителните перформанси на забрзувањето се потврдуваат со спринт до 100 км/ч за помалку од две секунди. Понатаму, кинескиот автомобил не забавува до 350 км/ч.
Охрабрен од овој успех, Xiaomi ќе го понуди SU7 Ultra во изданието Nürburgring. Купувачот добива карбонски спојлер, преднба хауба и панели во подот кои, заедно со спојлерот, носат поголем притисок. Кабината има заштитен кафез и “Sparco” седишта.
Конечно, овој пакет го вклучува пакетот Track, кој вклучува компоненти на Bilstein, карбонски покрив и 21-инчни бандажи со гуми Pirelli Trofeo RS. Планот е да се продадат на пазарот точно 100 примероци, по бескомпромисна цена помала од 100.000 евра.
Супериорни перформанси на серискиот модел
Порано оваа година, Xiaomi SU7 Ultra го заобиколи Nürburgring за 7 минути и 4,95 секунди, што е нов рекорд за сериски електричен автомобил. SU7 Ultra ги надмина претходните рекордери, Porsche Taycan Turbo GT (7:07,55) и Rimac Nevera (7:05,29). За време на тестот, автомобилот достигна максимална брзина од 346 км/ч, што му носи на SU7 Ultra уште една титула, онаа на најбрз сериски седан некогаш произведен.
Лимузината, која има три електрични мотори, комбинира 1527 КС, овозможувајќи забрзување до 100 км/ч за само 1,98 секунди. Автомобилот е долг 5,11 метри и тежи 2360 килограми.
Одлична цена и уште подобра продажба
SU7 Ultra е во продажба во Кина од крајот на февруари по почетна цена од 529.900 јуани (околу 74.000 долари). SU7 беше продаден во 260.000 примероци, а Ultra верзијата собра над 20.000 нарачки, од кои неколку илјади примероци веќе се на патиштата.
На пазарот беше и попристапниот YU7, модел кој доби 289.000 нарачки само во првиот час од продажбата. Станува збор за теренец од калибарот на Tesla Model Y, а неговата почетна цена е околу 30.000 евра.