Дали отиде или дојде? Јапонците нудат електричен автомобил за 6.500 евра (ФОТО)
Запознајте го најновото и најслаткото возило со еден патник во Јапонија – “MiBot”
MiBot е електрично возило за еден патник од јапонската компанија “KG Motors”, кое е помало дури и од најкомпактните „kei“ автомобили, поевтино од многу електрични велосипеди и подготвено да го промени начинот на кој се движиме низ градовите.
Со неверојатна цена од само 6.500 евра, ова мало ЕВ веќе ја освојува толпата – и пред да почне да работи фабриката источно од Хирошима (почнувајќи од октомври 2025 година), регистрирани се повеќе од 2.250 нарачки.

Во преполните јапонски градови, големината е од клучно значење, а MiBot тука се истакнува.
Со должина од само 2.490 mm, овој модел, чиј преден и заден изглед речиси идентично, е дури пократок од Citroen Ami и доволно мал за да се вклопи во багажникот на комбето Toyota HiAce.
Основачот на стартап компанија Казунари Кусуноки го создаде за тесни градски улици каде големите автомобили изгледаат како диносауруси изгубени во лавиринт.
Со само едно седиште и без простор за поголем багаж, MiBot не е направен за товар или долги патувања – тој е совршен за соло возачи и секојдневни градски работи.

Досегот од 100 километри можеби звучи скромно, но е сосема доволно за кратки возења и градски задачи.
Надворешниот дизајн предизвикува носталгичен шарм, додека внатрешноста е чиста функционалност: едно седиште, едноставна контролна табла и компактен екран за навигација и музика.

Тивок мотор од 6,7 КС сместен во задниот дел и обезбедуваат максимална брзина од 60 km/h. Полнењето на батеријата со капацитет од 7,68 kWh трае околу пет часа на стандарден штекер за домаќинство.
По цена од околу 1 милион јени (околу 6.500 евра), MiBot е повеќе од достапен за просечниот јапонски клиент.
KG Motors сака да го размрда јапонскиот пазар, кој до сега беше доста скептичен кон електричните возила.
Кусуноки има амбициозна цел – да ги направи електричните автомобили толку евтини и практични што никој не може да им каже „не“. Планира да произведува 3.300 единици до март 2027 година и 10.000 годишно потоа.

Иако јапонскиот пазар заостанува зад Европа и Кина, а загриженоста за опсегот и мрежите за полнење сè уште трае, MiBot го нуди токму она што е потребно за градскиот живот.
Ако KG Motors успее, MiBot би можел да го редефинира електричното возило – не како луксузен, скап гаџет, туку како едноставна и достапна секојдневна алатка.