Хуманата страна на Илон Маск и Тесла
Понекогаш, малите гестови навистина покажуваат дека компанијата се грижи за своите клиенти. Ова е особено точно ако компанија во прашање веќе пораснала на такво ниво што станала највредниот производител на автомобили во светот според пазарната вредност.
Минатиот месец, член на Клубот на сопственици на “Cybertruck” со корисничкото име “Mrp11” ја сподели својата ситуација со другите членови на форумот. Според клиентот на Tesla, кој веќе поседува Tesla Model 3, Tesla Solar и Powerwall 2 за својот дом, тој имал и резервација за “Cybertruck” , но како што кажа тој, поради рак, не е сигурен дали ќе биде на земјата доволно долго за да ја дочека неговата испорака.
Потоа праша дали има начин да ја забрза својата резервација за да може порано да го достави својот “Cybertruck”.
Другите членови на форумот на Клубот на сопственици на “Cybertruck” позитивно одговорија на приказната на клиентот на Tesla, при што некои дури го понудија своето место во редот за испорака на “Cybertruck”.
Други, исто така, предложија клиентот на Tesla да се обрати до компанијата со неговото барање. Во наредниот пост “Mrp11” сподели дека од Тесла го исконтактирале и нема да помине долго пред да го земе својот сопствен “Cybertruck”.
„Без да споделувам премногу, наскоро ќе имам сопствена купена достава. Надвор од очекувањата и за мене, не можам навистина да ја објаснам колку ми значи ова“, напиша клиентот на Tesla во објавата.
Еден месец подоцна, Тесла му го испорача неговиот “Cybertruck” заедно со уште 3 возила како придружба.
На ова корисникот пиша: “Денес беше неверојатен настан кој засекогаш ќе го паметам и негувам. Ви благодариме Тесла што го направивте денешниот ден толку посебен“.