Тој бил бездомник кој спиел по паркови! Бил отпуштен од две работни места, па почнал бизнис со само 650 евра и станал милијардер
Спиел во паркови и напуштени автомобили, преживувајќи со неколку долари на ден.
Животната приказна на Џон Пол ДеЏорија е пример за тоа како упорноста и визијата можат да ја трансформираат судбината на една личност. Роден во 1944 година во Лос Анџелес, ДеЏорија порасна во скромни околности. Татко му бил Италијанец, а мајка му Гркинка. По нивниот развод, тој и неговиот брат останале со нивната мајка, но кога таа останала без работа, тие завршиле во сиропиталиште. Уште како дете покажал претприемачки дух, продавајќи весници и божиќни честитки за да го издржува своето семејство.
По завршувањето на својата должност во американската морнарица, ДеЏорија се соочи со тешки животни околности, без дом и стабилна работа. Спиел во паркови и напуштени автомобили, преживувајќи со неколку долари на ден.
Патот до успехот
Неговото прво сериозно работно искуство во индустријата за нега на коса започна во 1971 година во лабораториите Редкен. Меѓутоа, поради несогласувања со деловните стратегии, четири години подоцна добил отказ. После тоа, тој се вклучил во компанијата „Фермодил за нега на коса“, каде што формирал тим за продажба и ја зголемил продажбата, но и покрај тоа повторно добил отказ. Истото сценарио се повтори и на Институтот за трихологија каде поради финансиски проблеми мораше да му биде раскинат договорот.
ДеЏорија реши да ја земе судбината во свои раце и позајми 700 долари – сума што ќе му го промени животот. Заедно со неговиот пријател Пол Мичел, тој ја основа компанијата „Џон Пол Мичел Системс“, специјализирана за производи за нега на коса. Без физичка локација или продавница, почнаа да продаваат производи од багажникот на стар автомобил.
И покрај предизвиците, вклучително и смртта на Мичел од рак, ДеЏорија не се откажа. Тој се фокусираше на квалитетот на производите и успеа да ја издигне компанијата на ниво на глобален гигант во козметичката индустрија. Првите производи беа иновативни – шампон за еднократна употреба и регенератор што се остава. По тешките први неколку години, третата година донесе приход од 1 милион долари, што претставува пресвртница за компанијата.
Клучот за успехот беше влезот на производот во големите синџири на салони за убавина, што значително ја зголеми продажбата. Иновативните маркетинг стратегии, како што се дистрибуција на примероци и директен контакт со салоните, дополнително ја издвојуваат компанијата од конкуренцијата.
Градење на деловна империја John Paul Mitchell Systems брзо стекна репутација за висококвалитетни производи, а продажбата продолжи да расте. ДеЏорија го реинвестира профитот во развој на производи и проширување на пазарот, што обезбеди континуиран раст.
Во 1989 година, ДеЏорија помогна да се основа Patron Spirits, врвен бренд за текила кој стана еден од најуспешните во светот. Неговата деловна филозофија, сумирана во мотото „правење добро со правење добро“, ги насочи неговите постапки кон одржливост и филантропија.
Денес, ДеЏорија е симбол на упорност и успех, доказ дека со одлучност и верба во себе се е можно.