Закон од 1851 ќе одреди кој ке плаќа за урнатиот мост во Балтимор
Со вклучени различни сопственици и владини агенции, службениците може да се обратат до поморскиот закон од 1851 година за да одлучат кој е одговорен за уривањето на мостот Френсис Скот Ки.
Се очекува производителот на бродот што ја предизвика катастрофата да се повика на Законот за ограничување на одговорноста од 19 век, кој успешно ги ограничи казните за креаторите на Титаник.
Адвокатот Џон Хилсман е експерт за бродови, чамци и речиси сè што плови и го има видено својот дел катастрофи.
„Законот за ограничување на одговорноста на сопственикот на бродот буквално датира од готските концепти на средниот век, но тој беше донесен во Соединетите држави во 1851 година – истиот месец кога Моби Дик беше првпат објавен“, рече Хилсман.
Хилсман вели дека законот првично бил наменет да ги поттикне инвестициите во американските бродови, заштитувајќи ги сопствениците од поморски катастрофи. Во повеќето случаи, се ограничува одговорноста на вредноста на бродот и неговиот товар. За исплатата, на сопствениците им е дозволено да ги заокружат сите побарувања против нив во еден случај и да го достават до специјален поморски суд каде што ќе го сослуша судија, но без порота.
„Тие ќе ја поднесат таа обврзница во федералниот суд и ќе речат, еве ја вредноста на бродот, ве молиме издадете налог за запирање на сите судски спорови против нас и потоа да го утврдат она што е познато како „муниција“, каде што судот потоа им дава на барателите одреден датум, пример 1 јули 2024 година за да сe поднесат какви било барања што ги има против сопствениците на Дали. Овој брод е во мојата судница. Ако не поднесете, ништо до дадениот рок, потенцијално може да го изгубите вашето барање засекогаш“, рече Хилсман.
Во познатото потонување на Титаник останаа само чамците за спасување. И дури и по преговорите, пријавената спогодба во просек изнесувала само 430 долари за секоја од 1.500 проценети жртви.
„Значи, тужителите во таа ситуација ќе бараат други луѓе да тужат. Тие веројатно ќе се обидат да тргнат по крајбрежната полиција што го потврдиле бродот како безбеден. Можеби ќе тргнат по државата, барајќи дефекти во дизајнот на мостот“. тој рече.