ЗабаваПопуларно

(ВИДЕО/ФОТО) Филмови во кои актерите навистина имале интимни односи, а таа доживеала врвно задоволство: Жешките сцени ја тресеа Југославија

Југословенската кинематографија, освен што остави неизбришлив траг во филмската уметност, често привлекуваше внимание со своите провокативни и смели сцени. Во времиња кога границите меѓу уметноста и контроверзијата беа многу попорозни, многу филмови не се двоумеа да истражуваат табу теми и еротски мотиви, шокирајќи, но и воодушевувајќи ја публиката низ цела Југославија.

Една од највпечатливите сцени што го обележаа тој период беше во филмот каде што Тања Бошковиќ, целосно разголена, продефилира во сцена на отворање на италијанска јавна куќа во сред Дубровник. Оваа сцена остана запаметена како симбол на уметничкиот израз што храбро зачекори во ново филмско доба.

Слична реакција предизвика и словенечката актерка Тања Побержник, чии заводливи атрибути беа во фокусот во филмот „Doviđenja u sledećem ratu “ (1980). Нејзиниот настап остана запаметен како спој на уметничка храброст и естетска провокација, со што го збогати едно од најважните остварувања на словенечката кинематографија.

Граница меѓу уметноста и реалноста

За разлика од денешните стандарди, каде што експлицитните сцени главно припаѓаат на специфични жанрови, некогашните филмови се трудеа преку еротските елементи да истражат подлабоки емотивни и општествени слоеви на приказната. Сепак, имаше моменти кога границите меѓу глумата и реалноста речиси целосно исчезнуваа.

Во некои југословенски и странски филмови од тој период, актерите се одлучуваа за автентични сцени на интимност, дополнително тестирајќи ги можностите на филмскиот израз. Додека ваквите сцени предизвикуваа контроверзии, истовремено отвораа дискусии за слободата на уметничкото творештво.

Еротските мотиви како дел од културното наследство

Филмовите со ваква содржина денес се гледаат како дел од културното и уметничко наследство на тоа време. Југословенската кинематографија, со своите незаборавни остварувања, сè уште ја инспирира публиката, како со својата естетика, така и со храброста да ги поместува границите. Еротските сцени, далеку од обична провокација, често беа уметнички алат за истражување на човечката природа и односи, поради што останаа вкоренети во колективното сеќавање.

Ова се странски филмови во кои актерите навистина имале односи:

Антихрист

Филмот започнува со сцена во која сопруг и сопруга страсно водат љубов, додека нивниот син месечари и паѓа низ прозорец, губејќи го животот. Иако тежок и психолошки длабок, филмот содржи многу сексуални сцени, а секоја од нив била вистинска.

Режисерот Ларс фон Трир инсистирал актерите да не глумат, туку навистина да имаат интимни односи.

9 Песни

Романтичната драма на Мајкл Винтерботом е еден од најсексуално најексплицитните мејнстрим филмови некогаш снимени. Секоја сцена ја следат 9 различни песни од 9 различни бендови, а во секоја од овие сцени актерите имаат вистински интимни односи.

8MM 2

Овој филм првично се викаше „The Velvet Side of Hell“, но подоцна беше преименуван во „8MM 2“. Филмот раскажува за дипломат и неговата свршеница кои биле фатени во „тројка“, при што сцената била исклучително експлицитна, а актерите тврдеа дека имале вистински секс.

А сега, преминуваме на југословенски филмови и сцени од нив, кои шокираа многумина и оставија силен впечаток.

Алоха, празник на курвите

Овој филм од 1988 година можеби не е познат на помладите генерации, но откако ќе ја видат сцената со Неда Арнериќ, приказната ќе се рашири.

Нема дилема – сè е снимено, сè е јасно видливо, Неда и нејзиниот партнер се целосно разголени, а таа се губи во страста.

Југословенски филмови со еротски сцени

  • Maratonci trče počasni krug (1982) – контроверзната сцена помеѓу Бора Тодоровиќ и Сека Саблиќ наводно довела до тензија меѓу актерите.
  • Ljepota poroka – приказна за конзервативна селанка која работи во нудистички камп и таму доживува прв оргазам.
  • Una – филмот предизвика бура од реакции поради експлицитните сцени меѓу Соња Савиќ и Раде Шербеџија.
  • Ko to tamo peva – иконската сцена на Неда Арнериќ и Славко Штимац, со хумористична завршница.
  • Samo jednom se ljubi – долги, уметнички еротски сцени со Мики Манојловиќ и Владица Милошевиќ.
  • Sjećaš li se Dolly Bell? – емотивна приказна за млад човек кој се вљубува во повозрасна жена.

Овие филмови оставија неизбришлив траг во југословенската кинематографија, поставувајќи нови стандарди за филмската уметност и истражувајќи теми што долго време беа табу. Денес, тие се гледаат како храбри дела што ја дефинираа една ера.