БизнисПопуларно

Големите компании плаќаат за реклами на платформата X за да не му замеруваат на Илон Маск

Некои брендови плаќаат за реклами на оваа мрежа само за да избегнат да влезат на црната листа на Маск.

По преземањето на Твитер од Маск, односно актуелната платформа Х, некои големи брендови објавија дека повеќе нема да се рекламираат на таа мрежа.

Една од причините беше фактот што Маск отпушти голем број вработени, вклучително и луѓе кои беа задолжени за модерирање на содржината, па понекогаш се појавуваа огласи со несоодветни објави.

Некои од компаниите продолжија со бојкотот, некои со текот на времето се вратија на Х, додека некои продолжија да купуваат помал рекламен простор. Од неодамна компаниите повторно почнаа со поинтензивно рекламирање на оваа платформа, а причината е доста интересна. Како што им објаснија на новинарите на Фајненшл Тајмс дел од маркетинг директорите на големите компании, големите брендови одвоиле помал дел од својот буџет за рекламирање специјално на Х, за да не бидат обвинети дека ја бојкотираат таа мрежа, односно не сакале да ризикуваат каква било јавна дискусија и расправија со Илон Маск. Накратко, тие не сакаат да му држат лутина на Маск.

Очигледно, критиките за најбогатиот човек на светот никогаш не се добри за брендот, особено кога таа личност е еден од најблиските соработници на претседателот на САД и има голема моќ и влијание.

Исто така, друга причина е тужбата што Маск ја поднесе против огласувачите кои ја бојкотираа неговата мрежа, која неодамна ја прошири со нови компании, меѓу кои Nestle, Pinterest, Lego и Shell.

Враќање на приходите од 2022 година

Лу Паскалис, маркетинг експерт од компанијата “AJL Advisory”, им објасни на новинарите на “FT” како компаниите ги плаќаат оние цифри за рекламирање на платформата X кои се доволни за да не се појават на една од црните листи на Маск. Тој објасни како само еден коментар на Маск во медиумите или, се разбира, на неговата платформа е доволен за акциите на компанијата да завршат во минус, а наместо ризик од неколку милиони долари, компанијата може да се најде во ризик од – неколку милијарди долари.

Според луѓе запознаени со ситуацијата во компанијата на Маск, кои разговараа со новинарите на овој финансиски портал, нејзиниот сопственик, заедно со извршната директорка Линда Јакарино, сака да ги зголеми приходите од реклами на ниво од 2022 година. Приходите тогаш изнесуваа нешто повеќе од 4 милијарди долари, додека таа бројка падна на 1,9 милијарди долари во 2024 година. приходите од 2022 година, а се очекува оваа бројка да достигне 2,3 милијарди долари оваа година.

Додека некои од старите огласувачи се откажаа од рекламирањето на X или значително ги намалија буџетите за таа мрежа, интересно е што меѓу многуте најпопуларни огласувачи на денешницата на таа платформа има компании кои не се огласиле во 2023 година, што исто така може да се поврзе со политичката инволвираност и поддршката на Маск за Трамп.