Човекот кој 10 години непрекинато нарачувал пица од Доминос му бил спасен живот откако работниците забележале необично однесување
Овој човек бил еден од вообичаените гости во неговото Доминос и на крајот ќе тоа му го спасило животот
Човекот нарачувал Доминос пица секој ден, десет години – и на крајот му го спасиле животот откако забележале некое чудно однесување.
Како што може да си замислите, ако нарачувате од пицерија цела деценија, ќе бидете добри пријатели со вработените таму.
Во случајот со Кирк Александар, Доминос во Салем, Орегон, беше неговата “матична” пицерија за нарачки.
Персоналот ги препозна неговите редовни нарачки и го знаеше по име.
Кога веќе единаесет дена немаа слушнато од Кирк, почнаа да се грижат.
Знаејќи дека живее сам, тие испратија доставувач, Трејси Хамблен, во неговата куќа за да направи некаква проверка на благосостојбата.
По пристигнувањето таа забележала дека внатре свети светло и се слуша звук на телевизор.
Меѓутоа, никој не дојде до вратата кога тропнаа.
Доминос повика полиција и тие влегоа во имотот.
Токму тука го најдоа Кирк на кој итно му беше потребна медицинска помош.
Болничарите подоцна рекоа дека веруваат дека доживеал мозочен удар.
За среќа, неговата состојба се стабилизирала откако бил пренесен во блиската болница.
Во текот на следните неколку дена, вработените од пицеријата често го посетуваа и му оставаа честитки со цел побрзо да закрепне.
Како што може да замислите, оваа приказна почна да добива на сила и персоналот на Доминос стана локален херои.
Тие беа наградени за нивното несебично дело и беа почестени со билети за филм и собир на Домино во Лас Вегас.
Но, да се знае дека спасиле живот ќе биде најголемата награда од сите.
Сара Фулер, која беше генерален менаџер на продавницата, рече: „Тој нарачува секој ден, секој втор ден.
„Неговата нарачка се појавува на екранот затоа што нарачува преку Интернет. Така, гледаме дека наидува на екранот и сме како „Ох, нарачка на Кирк“.
„Тој постојано нарачува, така што го познаваме. Мислам дека само си ја извршувавме нашата работа проверувајќи некој што го познаваме кој многу нарачува. Чувствувавме дека треба да направиме нешто“.
Џени Фуракре, директорката за односи со јавноста на Доминос, го пофали тимот на Салем во изјава за еден весник.
Таа рече: „Горди сме на членовите на нашиот тим кои презедоа иницијатива да допрат и да му помогнат на редовен клиент кој беше во неволја.
„Има илјадници продавници на Доминос ширум земјата, но секоја продавница е навистина дел од нивното соседство, доставувајќи до луѓето во нивните домови, што значи дека често добро ги запознаваме нашите клиенти.
„Имаме многу приказни за тоа како нашите продавници им помагале на редовните клиенти на начини кои се големи и мали со текот на годините, што е ниво на услуга на клиентите и посветеност кон нашите заедници што се надеваме дека сите ќе се угледаат.
Претпоставуваме дека можеме да го додадеме персоналот во филијалата на Домино во Салем на списокот на неопеани херои.