Кавасаки го претстави роботот со четири нозе: Иднината на транспортот или научна фантастика? (ВИДЕО)
Кавасаки го претстави роботот Корлео, футуристичко возило кое користи водороден мотор и вештачка интелигенција за да го надмине теренот. Иако е возбудливо, експертите се прашуваат дали ова е навистина изводливо и безбедно за користење.
Корлео: Робот на водород со иновативен дизајн
“Corleo” е опремен со водороден мотор кој овозможува целосно чисто согорување, што значи дека излезот од неговиот „задник“ не е ништо друго освен чиста вода. Овој дизајн елиминираше еден од најнепријатните аспекти на вистинските животни – нивниот измет.
Замислен како еколошка алтернатива, Корлео се движи на четири нозе, скока од камен на камен и се прилагодува на возачот преку говорот на телото. И додека традиционалистите можеби сè уште го претпочитаат вистинското животно, Кавасаки создаде возило што е сосема поинакво, со потенцијал да го револуционизира транспортот.
Премногу амбиции: Сомнежи за изводливоста на проектот
Корлео беше претставен на саемот Osaka Kansai на 4 април, а прототипот ги воодушеви присутните со својот футуристички дизајн.
Сепак, реалноста за производство и имплементација на вакво возило до 2050 година предизвикува скептицизам. Критичарите тврдат дека амбициите на Кавасаки можеби се премногу оптимистички со оглед на сегашната технологија. Иако прототипот е способен да стои и да позира, сериозната работа на неговата изводливост, без значителни технолошки иновации, би можела да потрае подолго отколку што планираше Кавасаки.
Некои коментатори дури се прашуваат дали Јапонија ќе може да спроведе такви проекти до 2050 година, со оглед на демографските и економските предизвици со кои се соочува земјата.
Корлео: Високи ризици и револуционерни можности
Како што е прикажано на видеата, Корлео не е само уште еден прототип на робот. Овој робот е дизајниран да биде сигурно возило за тешки теренски услови. Со дополнителни зглобови на задните нозе кои овозможуваат подобра отпорност на удар и способност за прескокнување преку груб терен,
Корлео се истакнува во однос на робусноста и приспособливоста. Покрај тоа, има и екран за дефлектор на ветер, што е корисно само ако роботот всушност се движи побрзо од 80 км/ч.
Сепак, и покрај сите иновации, Corleo може да претставува опасност за корисниците. Постои ризик од превртување или повреда на корисниците ако роботот се движи по нерамен терен побрзо отколку што е безбедно. Овој водороден робот, според некои мислења, во суштина е премногу опасен за реална примена на пазарот, а од друга страна нуди незамислива забава за љубителите на технологијата.

Дали Кавасаки ја премина границата на можното?
Иако Корлео има потенцијал да стане првиот робот „животно“ кој е и еколошки и функционален, предизвиците со кои се соочува Кавасаки се огромни.
Проектот, кој се предвидува да биде достапен до 2050 година, можеби е далеку од реалноста. Сепак, Кавасаки веќе создаде нови стандарди во роботиката, поставувајќи нова граница за технологијата во мобилноста и роботските возила.
Иднината на овој изум ќе зависи од способноста да се надминат техничките проблеми, но и од подготвеноста на корисниците да го прифатат роботот како верен партнер во секојдневните задачи. Корисниците ќе бидат соочени со нови предизвици и со прашањето дали се подготвени да му ги предадат „животите“ на водородот Корлео.