Креаторите на содржини треба сериозно да го сфатат неговото предупредување.
Вештачката интелигенција веќе го менува пазарот на трудот и очекуваме многу поголеми и радикални промени во иднина. Како што предупредуваат експертите за оваа технологија, она што нè очекува е „крвопролевање“, односно масовни отпуштања за кои веќе треба да размислуваме, во оние занимања што до неодамна се сметаа за безбедни.
Оваа технологија влијае и ќе влијае на многу работни места – од канцелариски работни места до програмери, а многу работни места што работат со компјутери се генерално изложени на ризик. Треба да се нагласи дека сè не е толку мрачно (барем се надеваме) бидејќи, поради вештачката интелигенција, би можеле да се создадат нови работни места и побарувачката за луѓе би можела да се зголеми за некои професии.
И покрај ова, многумина се загрижени, а MrBeast ја изрази и својата загриженост за индустријата на креатори. Дури и ако не ја следите индустријата на Јутјубери, веројатно сте слушнале за Џими Доналдсон, познат како MrBeast. На YouTube го следат речиси 450 милиони корисници кои го забавуваат со високобуџетни видеа и често даваат дарежливи награди.

Тешко е да се разликува вистинска од лажна содржина
Тој напиша на социјалната мрежа X пред неколку дена дека „страшни времиња“ ги очекуваат креаторите, а причината за тоа е – видеата со вештачка интелигенција. Квалитетот на ваквите видеа направени само со едноставни текстуални записи се зголемува и јасно е дека ќе продолжи да се подобрува во иднина. Веќе е тешко да се разликува вистинско видео од лажно, а можеме да се прашуваме како ќе изгледа во иднина.
Влијателните лица и креаторите на YouTube исто така ќе го почувствуваат тоа: Кога видеата со вештачка интелигенција ќе бидат добри како обичните видеа, се прашувам што ќе му направи на YouTube и како ќе влијае на милионите креатори кои моментално заработуваат за живот од креирање содржина, праша MrBeast.
Доналдсон го напиша ова кратко откако OpenAI ја претстави апликацијата Sora 2 за креирање кратки видеа од внесување текст, која изгледа како TikTok за содржина со вештачка интелигенција. Иако станува збор за апликација достапна само со покана, таа го зазеде првото место во продавницата за апликации на Apple, што многу зборува за нејзината популарност.

Слични апликации презентираа компании како Google и Meta, а освен YouTube, содржината со вештачка интелигенција се повеќе се гледа на Facebook, Instagram, X и други платформи.
Сето ова на крајот би можело да доведе до таканаречената теорија за мртвиот интернет, за која неодамна предупреди Сем Алтман. Според таа теорија, вештачки создадените профили ќе објавуваат вештачка интелигенција, така што ќе има сè помалку вистинска содржина, а социјалните мрежи ќе бидат доминирани од ботови и вештачки создадена содржина.