Технологија

Ова се професиите кои во моментов имаат најголема корист од користењето на вештачката интелигенција

11 минути заштеда е пресвртната точка кога ќе почнат да ја ценат вредноста на вештачката интелигенција.

Вештачката интелигенција веќе е широко користена во некои професии, додека други се уште се обидуваат да утврдат како најдобро може да се искористи. Но, и покрај ова, тоа го менува начинот на кој работиме и размислуваме за работата. Алатките засновани на вештачка интелигенција напредуваат од алатки кои ја подобруваат ефикасноста до алатки кои можат да поддржат одлучување и да ја поттикнат креативноста.

Мајкрософт направи интересна анкета која покажа кои професии веќе ги чувствуваат придобивките од користењето на вештачката интелигенција.

Така, според истражувањето, две клучни работи најмногу влијаат на нивото на подобрување – видот на работата и количината на податоци што луѓето ги користат. Работните места кои вклучуваат голем број податоци, како што е, на пример, анализата на корисничките информации, ги забележуваат најголемите подобрувања по воведувањето на вештачката интелигенција. Вработените во сајбер безбедноста, развој на производи, продажба, техничка поддршка, маркетинг и односи со јавноста се првите кои сведочат како вештачката интелигенција ја подобрува нивната работа на секојдневните задачи, нуди можности за иновации, го намалува обемот на повторлива работа и овозможува поинформирана и затоа побрза одлука – правење.

Многу од нашите корисници во регионот постојано истакнуваат дека алатките за вештачка интелигенција како Copilot ја револуционизираат нивната продуктивност и им помагаат на членовите на тимот да стекнат вештини корисни за стратешки позиции. Бидејќи вештачката интелигенција продолжува да ги преобликува индустриите, мораме да го редефинираме начинот на кој размислуваме за технологијата и да ја користиме за да создадеме деловна вредност. И покрај тоа што ја препознаваат неговата вредност, на многу организации сè уште им недостасуваат формални стратегии за распоредување на вештачката интелигенција, што ги наведува вработените да користат лични алатки за вештачка интелигенција, што може да ја загрози безбедноста и приватноста. Од клучно значење е компаниите да имплементираат стандардизирани алатки за вештачка интелигенција подготвени за употреба во работната средина и да понудат обука за вработените за да обезбедат безбедно и ефективно користење на вештачката интелигенција, коментира Калин Димчев, директор на Мајкрософт Адриатик.

Топ 5: Сајбер безбедност, развој на производи, продажба, техничка поддршка, маркетинг и комуникации

Денес, растечките сајбер закани бараат постојано внимание и брзи реакции. Вештачката интелигенција помага со анализа на тони податоци, откривање обрасци и наоѓање проблеми во реално време. На овој начин, им овозможува на ИТ професионалците и експертите за сајбер безбедност да се фокусираат на планирање и побрзо реагирање на заканите. Вештачката интелигенција исто така може да ги автоматизира задачите како што се следење закани и првично управување со инциденти, ослободувајќи време на експертите за посложени истраги и развој на решенија.

Во продажбата, клучот за успехот е градење силни односи со клиентите и склучување договори. Вештачката интелигенција ја трансформира продажбата бидејќи брзо ги анализира податоците на клиентите и ги персонализира е-поштата. Ова им остава повеќе време на вработените во продажбата да се фокусираат на важни задачи и да се посветат на градење односи со потенцијалните клиенти. Агентите за услуги на клиентите користат вештачка интелигенција за да ги насочат интеракциите, поефикасно да ги решаваат прашањата и да го подобрат целокупното задоволство на клиентите. Компаниите кои имаат имплементирано чат-ботови со вештачка интелигенција велат дека ефикасно се справуваат со рутински прашања, ослободувајќи им време на агентите за тешки случаи.

Во маркетингот и односите со јавноста, вештачката интелигенција помага во откривањето на новите трендови и можности преку анализа на големи количини на податоци. Може да ги забрза задачите како што се проверка на трендовите на оптимизација, изготвување содржина, спроведување маркетинг истражување и планирање на лансирање на производи. Вештачката интелигенција, исто така, може да помогне во прикажувањето како одредени приказни се примени во медиумите, што заштедува време на ПР професионалците и им овозможува да се фокусираат на креативна работа каде што човечкиот придонес е неопходен.

Индексот на работниот тренд, заеднички извештај на Microsoft и LinkedIn, покажа дека употребата на алатките GenAI е двојно зголемена во изминатиот период, а три од четири лица веќе користат вештачка интелигенција во канцеларијата. Истражувањето на Microsoft меѓу корисниците на Copilot покажа дека штом корисниците ќе доживеат заштеда на време од 11 минути дневно, тие почнуваат да ја гледаат вредноста на вештачката интелигенција и создаваат навика да ја користат.

LinkedIn забележа 142x зголемување на членовите на LinkedIn кои додаваат вештини за вештачка интелигенција како ChatGPT и Copilot на нивните профили. Повеќе од половина од младите вклучени во истражувањето истакнаа дека новите технологии се клучни за нивните одлуки за кариера, што укажува дека во блиска иднина вештините за вештачка интелигенција и пристапот до тие вештини ќе бидат клучни за привлекување и задржување на најдобрите таленти.

И покрај тоа што 79 отсто од лидерите ја препознаваат деловната важност на вештачката интелигенција и 66 отсто рекле дека не би вработиле некој без вештини за вештачка интелигенција, на многу организации сè уште им недостасуваат формални стратегии за вештачка интелигенција, што ги наведува луѓето да донесат свои алатки за вештачка интелигенција на работа.