Забава

Еден математички проблем ги раскара луѓето на интернет – дали решението е 4 или 1?

Задачите, равенките и математичките операции се вистински празник за нашиот мозок, но често не ги цениме. Многумина, кога ќе ги видат бројките на сликата погоре, веднаш го чувствуваат почетокот на стресот. Други можеби ќе сакаат да трчаат што е можно подалеку за да го избегнат предизвикот.

Овој тип на пристап ретко го дава вистинскиот одговор, што е подостапен отколку што мислите. Само почнете да правите математика и ќе видите.

Сите сме учеле математика, па затоа треба да сме запознаени со основните принципи. Сепак, дали е навистина така? Со текот на времето, заборавеното знаење ни се измолкнува, оставајќи нè неспособни да се справиме со математичките операции и загатки кои го бараат ова знаење.

Следствено, многу луѓе прават сериозни грешки, постојано доаѓајќи до погрешни заклучоци. Алармантно голем број луѓе тврдат дека решението на оваа математичка задача е број 4, очигледно неточен одговор кој никогаш не треба да се размислува.

Пред да го дадете точниот одговор, важно е прво да се обидете самостојно да ја нарачате оваа операција. Значи, каде ја започнувате вашата пресметка? Според правилата на математиката, прво мора да се обработат сите загради, а во овој случај равенката го содржи собирањето внатре во заградите.

Сега операцијата, трансформирана во „10 : 5 (2)“, се чини дека е полесна за ракување, што поттикнува понатамошна пресметка. Сега треба да размислите која операција прво да ја извршите, бидејќи резултатот зависи од овој чекор. Прво ќе се занимавате со изразот 5 (2), кој вклучува множење. Значи, добивате 10:10, што резултира со бројот 1.

Погрешно разбирање на редоследот на операциите може да ве доведе до ќорсокак кој води до погрешен резултат 4. Поединците кои стигнале до овој резултат започнале правилно со прво разгледување на бројките во загради, но подоцна направиле грешка решавајќи ја равенката од лево кон десно, почнувајќи со поделба.

За жал, овој метод ги доведе во заблуда. Равенката 10:5(2) не е еквивалентна на 10:5×2. Петка и приложената содржина, кога не се одделени со знак за множење, формираат единствена неразделна целина. Само по множење со пет и содржината на заградите треба да продолжите со делење.