Автомобили

Огромен пад на “Tesla” во САД

Во Калифорнија, бројот на нови регистрации на Tesla падна за 24% во текот на вториот квартал, покажуваат податоците на дилерите, што укажува дека проблемите за производителите на електрични возила растат.

Високите каматни стапки и силната конкуренција доведоа до намалена побарувачка за електрични автомобили бидејќи купувачите се одлучуваат за поевтини хибридни автомобили.

„Се чини дека клиентите повеќе не се толку привлечени кон Тесла“

Моделот Y на Tesla сè уште е најпродаваниот модел во земјата, но пазарниот удел на производителот на автомобили во првата половина од годината падна на 53,4% од 64,6% во истиот период минатата година.

„Се чини дека клиентите повеќе не се толку привлечени од Тесла“, се вели во извештајот на Здружението на дилери на нови автомобили во Калифорнија.

Од друга страна, пазарниот удел на хибридните возила се зголеми на 13,4% во последните три месеци од 10,8% лани. Електричните возила со батерии држат 21,9% од пазарот, што е нешто повеќе од 21,8% од пред една година.