Автомобили

(ВИДЕО) На овој автомобил му беа потребни само 300 коњски сили за да помине над 400 км/ч

На Bugatti му требаше мотор од над 1000 КС за да ја пробие границата од 400 km/h. За ова беа доволни околу триста.

8 литри, 16 цилиндри, четири турбини и дури 1001 КС му беа потребни на Veyron на Bugatti за да ја пробие границата од 250 mph или 402 km/h. MG EX181 го направи истото уште во 1959 година со моќен мотор од само 300 КС.

И за да ги подобри работите, MG инсталираше стандарден 1.5 мотор со 69 КС во својот автомобил, а потоа го засили со претходно полнење. Така, моќноста беше подигната на 304 КС, што е на исто ниво со денешниот Golf R. Сепак, она што го прави овој експериментален автомобил посебен е неговата аеродинамика.

Коефициентот на отпорност на воздухот е само 0,12. На пример, Mercedes EQS, пофален за својата прва класа аеродинамика, има коефициент на отпор од 0,20. Некои концепти за тестирање на Daihatsu достигнаа 0,17, што им овозможи да поминат 72 километри со еден литар гориво.

Поради таквата добра аеродинамика, на овој автомобил му требаат само 29 коњски сили за да достигне 100 mph или 161 km/h. Фил Хил, возачот кој постигна рекордна брзина од 409 км/ч во него, вели дека автомобилот бил толку аеродинамичен што вадењето на ногата од педалата за гас само малку го забавило автомобилот.

За секоја коњска сила, MG постигнува 1,34 km/h. Од друга страна, Veyron има забележително полош сооднос од 0,41 km/h по коњска сила. Koenigsegg Agera RS и Chiron сè уште полоши.