ВестиПопуларно

Осум патници останаа заглавени на африкански остров откако бродот за крстарење одби да ги пушти повторно да се качат


Бродот на “Norwegian Cruise Line” за крстарење го напушти островот Сао Томе и Принсипе со осум патници помалку.

Патниците се огласија откако беа одбиени повторно да се качат на нивното крстарење и останаа заглавени на остров.

Бродот на “Norwegian Cruise Line”, кој исплови од Јужна Африка, заврши со осум патници помалку, откако помина низ островот Сао Томе и Принсипе.

На 27 март 2024 година, кога бродот застана на африканската островска држава, осум гости го пропуштија последниот повик назад до бродот и останаа заглавени на островот. Една двојка оттогаш проговори за тековното искушение.

Медиумите објавија дека седум американски патници и двајца австралиски патници останале заглавени, но “Norwegian Cruise Line” изјавиле дека има вкупно осум.

Џил и Џеј Кембел се двајца од групата патници кои останаа заглавени само осум дена од нивното 21-дневно патување со крстарење.

Џеј изјави за медиумите дека тој и неговата сопруга биле „на обиколка на островот“, но имале проблем на турнејата што резултирало со тоа што тие не се вратиле навреме за поаѓање на крстарењето.

Тие тврдат дека локалната крајбрежна стража се обидела да им помогне да се вратат на крстарењето – за кое велат дека сè уште било закотвено додека се вратиле во пристаништето – но капетанот сепак го одбил нивниот влез.

“Чекавме чамци да се вратат и да не земат бидејќи нашиот брод беше закотвен покрај пристаништето, но тие не се вратија за да не доведат, па останавме заглавени овде“, додава Џеј.

Портпаролот на норвешката линија за крстарење изјави за WMBF News: „Попладнето на 27 март 2024 година, додека бродот беше во Сао Томе и Принципе, африканска островска држава, осум гости кои беа на островот сами или со приватна турнеја, го пропуштија последниот чамец назад до бродот, со што не исполнија целото време на бродот од 15 часот по локално време.”

„Иако ова е многу несреќна ситуација, гостите се одговорни да се погрижат да се вратат на бродот во објавеното време, кое нашироко се пренесува преку домофонот на бродот, во секојдневната комуникација и е објавено непосредно пред да излезат од бродот.

„Гостите се одговорни за сите неопходни патни трошоци за повторно да се приклучат на бродот на следното достапно пристаниште. Кога гостите не се вратиле на бродот во целото време на бродот, нивните пасоши биле доставени до локалните пристанишни агенти за да ги добијат кога ќе се вратат. до пристаништето.

„Нашиот тим тесно соработува со локалните власти за да ги разбере барањата и потребните визи доколку гостите повторно се приклучат на бродот на следното достапно пристаниште. Ние сме во комуникација со гостите и обезбедуваме дополнителни информации кога ќе станат достапни.”