Технологија

Лего воведува голема промена во производството на цигли

Успешниот бизнис на Лего доаѓа во време на тешкотии во глобалната продажба на играчки, бидејќи потрошувачите намалуваат работи што не им се егзистенцијално важни.

Поради зголемувањето на продажбата и профитот, производителот на играчки Лего објави дека е на пат да ги замени фосилните горива што ги користи за производство на своите производи со поскапа, но обновлива и рециклирана пластика.

Данската компанија објави дека нивната продажба во првата половина од годинава се зголемила за 14 отсто, надминувајќи ја пошироката индустрија за играчки, а нивниот профит во наведениот период се зголемил на 1,2 милијарди долари или 26 отсто.

Извршниот директор на Лего, Нилс Кристијансен, во интервју за CNN изјави дека тоа е показател за силата на брендот ширум светот.

Тој истакна дека нивните производи се барани кај луѓето од сите генерации.

Успешниот бизнис на Лего доаѓа во време на тешкотии во глобалната продажба на играчки, бидејќи потрошувачите ги намалија трошоците за работи кои не им се егзистенцијално важни. Така американскиот производител на играчки Hasbro најави дека ќе го намали бројот на работници за 20 отсто.

Лего, кој продава милијарди пластични цигли годишно, тестираше 600 различни материјали со цел целосно да го замени маслото што моментално се користи за правење лего коцки до 2030 година.

Но, тоа беше ограничен успех.

Сега тие имаат за цел постепено да ја намалат содржината на масло во нивните коцки, плаќајќи 70 отсто повеќе за сертифицирана обновлива смола, сурова пластика што се користи за правење на коцките.

Кристијансен посочи дека тоа ќе значи зголемување на трошоците за производство. Лего исто така има за цел да прави производи од обновливи и рециклирани материјали до 2032 година.